۹ پاسخ

من چون رفلاکس داره فک کردم برنج ضرر داره از گندم و خرما شروع کردم. نصفشم خودم خوردم😐

گندم و موز خیلیم دوست داره به عنوان صبحانه میدم

من گندم و سیب تازه خریدم

فعلا همین

گندم و موز

تو شش ماهگی فقط همین دو تا مجازه

عاقا سوال منم هست
گندم و خرما زوده برای ۶ ماهه ؟ چون میگن خوشمزس بچه ها دوسش دارن

گندم و موز

فرنی برنج

سوال های مرتبط