۴ پاسخ

اول گندم دادم تک و توک خورد بعد گندم و موز
کلا سرلاک و فرنی و حریره نمیخوره

حریره بادام

من گندم و خرما دادم چند روز بچم وحشتناک رفلاکسش بیشتر شد

گندم خوشمزست

سوال های مرتبط

مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی