با بیمه تامین اجتماعی ۳۹۸هزار
هیچ کدوم از مامانای ابادانی جواب نداده بگه چقده وکجا داده😑😑
ازاد۶۰۰
من ۱۱۰۰ میدم
1100 ازم گرفت
من با بیمه ۷۲٠
اهوازم
من امروز رفتم یه میلیون
هفته ی چند سونو رشده من سونو وزن تازه رفتم این بعذ وزنه !
۴۸۰ انجام دادم دیشب
دیروز انجام دادم ۱۱۰۰
ازاد ۹۰۰
صبی گفت 780
من شمال دادم ۴۰۰
درصورتی که تهران یک میلیون بود
۵۳۰ دادم
آزاد فکنم ۶۵۰یا۶۷۰بود، البته قیمتا متفاوت بود گشتم یه جای ارزون پیداکردم بعضی جاها بالای ۱تومن بود
من چند روز پیش ۵۶۰
من دیروز سنو دادم 800
اهواز
چند روز پیش انجام دادم آزاد بدون بیمه ۶۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.