مامانا شدیدا سرماخوردم حالم خیلییییی بده
میشه برم دکتر.؟؟

۳ پاسخ

حتما باید بری دکتر ...تب برای بچه فوق العاده مضره

اره بابا برو

آره عزیز حتما برو

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان آنیسا 💗💗 مامان آنیسا 💗💗 ۸ ماهگی