سلام میگم ۱۲هفته و۴روز برای ان تی خوبه؟#تب#بارداری

۲ پاسخ

من ۱۲هفته و ۱روز رفتم،جنسیت رو هم بهم گفت،برو بخوری ب تعطیلات شاید سونو باز نباشه

بله تایم بسیار مناسبی

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۵ سالگی