ضدآفتاب رنگی سان سیف
من۴ ساله رنگی سان سیف استفاده میکنم راضیم
ضد آفتاب بی رنگ بهتره من مارک درماتیپیک دارم راضیم
به جای کرم پودر هم کوشن گرفتم ( پنکک مایع) هم بافت خیلی سبکی داره هم پوست رو یکدست میکنه
من این ضد افتابو خریدم عالیه رنگیه دیگه بیرون رفتنی کرم پودر هیچی نمیزنم
من خیای ساله که ضدافتاب رنگی میزنی خداروشکر لک هم نیاووردم
ضد آفتاب بدون رنگ حلزی بخر پوست طبیعی خودتو ی درجه روشن میکنه عالیع
میگن ک ضدافتاب رنگی ب مرور لک میاره و اونقدر محافظت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.