کودک#فرزند پروری # پوشک

تصویر
۷ پاسخ

ضدآفتاب رنگی سان سیف

من۴ ساله رنگی سان سیف استفاده میکنم راضیم

ضد آفتاب بی رنگ بهتره من مارک درماتیپیک‌ دارم راضیم
به جای کرم پودر هم کوشن گرفتم ( پنکک مایع) هم بافت خیلی سبکی داره هم پوست رو یکدست میکنه

من این ضد افتابو خریدم عالیه رنگیه دیگه بیرون رفتنی کرم پودر هیچی نمیزنم

تصویر

من خیای ساله که ضدافتاب رنگی میزنی خداروشکر لک هم نیاووردم

ضد آفتاب بدون رنگ حلزی بخر پوست طبیعی خودتو ی درجه روشن می‌کنه عالیع

میگن ک ضدافتاب رنگی ب مرور لک میاره و اونقدر محافظت نداره

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی
مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱ سالگی