نه حالا دیر نشده که
اینهمه مدرسه میرن
یاد میگیرن
نه بابا
آره هم میخونه هم مینویسه هم برا اعداد شکل میکشه
اره هم خوندن هم نوشتن
از سه سالگی بلده
خودش یاد گرفت
نه عزیزم
اصلا آموزش ندادم تا حالا
آره
هم فارسی هم انگلیسی اعداد دو رقمی رو راحت میخونه
ساعت روی موبایل رو راحت میخونه
شمارش مهمه
نه شمارش طوطی وار
باید مثلا ده تا چیز بهش بدی قشنگ بتونه بشماره
و مرحله بعد عدد ها رو بشناسه
من نوشتن با دخترم کار نکردم
چون به دستش فشار میاد
ولی عدد ها رو تا ده میشناسه
تمرین میدم مثلا چند تا شکل در تصویر میبینی
دور عدد درست خط بکش
خط میکشه
فقط تا 10
مهم اینه درک کنه عدد ها رو
بچه دو رقمی بلد باشه اما درک درستی نداشته باشه
آموزش زود هنگام محسوب میشه
و بیشتر گیج میشه بعدا
بله تا ۱۰۰ بلده بشماره هم میتونه بنویسه
اره هم فارسی هم انگلیسی تا ۱۰۰
تا بیست میشمره انگلیسی هم تا ده
تا ده بلده بگه
نه.
نه
آره پسرمن هنوز مهدواینا نیستش بره اما یاد گرفتیم
بعضی ها رو آره خودش دوس داره
ولی نباید ب بچه فشار بیاری مدرسه برن یاد میگیرن جلو جلو عجلع ای واسه یادگیری نیس
نه.
اره
اره خیلی وقته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.