۱۷ پاسخ

کی تو این جنگ حوصله ۴شنبه سوری دارع

هیچ جا تو خونه مگه آدم دیوانه اس بره بیرون همچین ریسکی رو نمیکنم

خونه بابام یه اتیش کوچیک درست میکنیم رسم چهارشنبه سوریو به جا میاریم چرا که نه.

امشب تولد شوشومه فرداشب البته با رفیقاش براش باغ گرفتیم قرار بود بریم خونه مادر شوهرم ابجیم زنگ زد ک بیاد کارای تولد انجام بدیم

نه بابا کجا میخام برم خونه مامانم صبح برم برای ویزیت

یک پتو برمی‌داریم یک بالشت هم میذارم برقا خاموش فقط می‌خوابم

مادرشوهر دعوت کرده

ما امسال ۳تا عزیز از دست دادیم باید بریم‌پیششون🖤😔
یکیش مرداد فوت کرد
یکیشون ۱۹ دی💔
یکیشون ۳اسفند

خونه

خونه مامانم تولد بابام هست

ما ک میریم بیرون البته نه برای چهارشنبه سوری برای حضور در تجمع های مردم و تکون دادن پرچم ایران

امشب یا فردا شبه

آسانسور قطعه بیرون ک نمیتونم برم از پله سخته خانواده شوهر و دعوت کردم برا پسرمم ترقه گرفتم تو پارکینگ بزنه

نه خونه تنها مث همیشه

نه عزیزم

خونه چون نباید رفت بیرون

آره گلم باید خونه باشیم هم هوا سرده هم بچه م کوچیکه هنوز چاره ای ندارم

سوال های مرتبط