۶ پاسخ

مامان یزدان اون مشکل التهاب بچه خوب شد برا کلیه ؟؟؟

من روزی ۲ بار ۴۰ تا پله رو میرم پایین میام بالا کلا تو حرکتم

من نه بخاطر شرایط جنگ هم به احترام کسایی ک داغدار هستن خیلی تو فکر عید نبودیم کلا

میرم ولی زود خسته میشم دیگه واقعا سخت شده

در حد کارهای خونه نه والا هیچ نمیریم چون اینقدر کمر و لگنم درد هست هرجا برم ده دقیقه بیشتر توان نشستن ندارم کمرم همراهی نداره

اره بخدا از هرسال بیشتر😅

سوال های مرتبط

مامان بهار قشنگم مامان بهار قشنگم ۲ ماهگی