دلبرای هم هفته ی من عید دیدنی میرید؟

۱۰ پاسخ

عید نداریم ک
من اولین باره حتی هفت سین نچیدم

اخه تواین شرایط زنده بمونیم خیلیه عیدکجابودخواهر

عیدکجابود???

من ک خونه ب دوش شدم تو این شرایط دیگه عید نخواهم داشت🫠

هر لحظه ممکنه بزایی، بعد میگی عید دیدنی 😐😐😐😐تازه من که ۳۲ هفته هستم هیجا نمی‌خوام برم .‌حتی خونه پدر شوهر. همسرم خودش خواست تنها بره .

فعکککک نکنم
یکم زایمانمه😬

دیگه خواهر برادرا ک میان

دیگه واقعا سخته تو ماه اخر مث پنگوئن بریم مهمونی 😂😂

شنبه زایمانمه تا بهتربشم اره حتما میرم

نخیررررر البته من هفته دیگه یا شنبه یا یکشنبه میرم برای زایمان😁

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری