عید نداریم ک
من اولین باره حتی هفت سین نچیدم
اخه تواین شرایط زنده بمونیم خیلیه عیدکجابودخواهر
عیدکجابود???
من ک خونه ب دوش شدم تو این شرایط دیگه عید نخواهم داشت🫠
هر لحظه ممکنه بزایی، بعد میگی عید دیدنی 😐😐😐😐تازه من که ۳۲ هفته هستم هیجا نمیخوام برم .حتی خونه پدر شوهر. همسرم خودش خواست تنها بره .
فعکککک نکنم
یکم زایمانمه😬
دیگه خواهر برادرا ک میان
دیگه واقعا سخته تو ماه اخر مث پنگوئن بریم مهمونی 😂😂
شنبه زایمانمه تا بهتربشم اره حتما میرم
نخیررررر البته من هفته دیگه یا شنبه یا یکشنبه میرم برای زایمان😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.