نه فطریه من پرسیدم میگن شاملش نمیشه چون برنج و نون نمیخوره.
بله رفتیم نبودن رفته بودن عید سیاه یه بنده خدا 🥴
دست از پا دراز تر برگشتیم
من رفتم خونه بزرگترا
خجالت نداره من دیروز رفتم خونه برادر شوهرم همه ذوقم میکردن بهمم عیدی دادن پدر شوهرمم بهم عیدی داد با اینکه کلی درد داشتم ولی رفتم جاهای مهم و میرم چون برا نی نیم میان پیشم
حتی نطفه ای ک قلبش بزنه باید فطریه پرداخت کرد براش عزیزم
نه من نمیرم. چون مادرشوهرم اینا یه هفته خونم ان. ولی تو اگه میتونی برو
فطریه رو از دفتر مرجعت بپرس ولی تا جایی که میدونم جنین فطریه نداره
ماامسال عیددیدنی نمیخایم بریم دلودماغش نیس خودمم حوصله ندارم
بستگی به شرایطتت داره من انقد پادرد دارم جایی نمیرم نیم ساعت بشینم کمرمم میگیره
من که تا حد امکان سعی میکنم نرم
خیلییی سختمه یه جا میشینم سریع کمر درد میشم از درد نمیتونم راه برم حتی
میگن از وقتی بچه ب تکون خوردن در اومد باید بدی من دادم اگه در حد توانت هست بده
نه فطریه نمیخاد
منم پارسال عید ۳۶ هفته بودم همه جا رفتم و خیلی تو روحیم تاثیر داشت ۳۹ هفته هم زایمان کردم الان دیگه زمان استراحت نیست
من فقط خونه پدرشوهرم و پدربزرگا همین
من الان ازخونه مادربزرگ همسرم میام
ولو شدم رو تخت
پاهام ورم کرده انقد نشستم
خیلیم سختم بود نشستن بلندشدن
میگم کاش نرفته بودم
ب من گفتن بدم
من که جسمی مشکلی ندارم ولی نه نمیرم خجالت میکشم با این استایل راستش و اینکه ورمم کردم دوس ندارم جایی برم اصلا
عید دیدنی بستگی به وضعیت خودت داره که بتونی بری یا نه. فطریه نیاز براش بدی .
واجب نیست بدی ولی من میخوام برای صدقه بدم
اگه میتونی بشینی برو منکه نمیرم
بله مگه چه مشکلی داره که نریم و اینکه نه فطریه نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.