۲۲ پاسخ

قضیه ۴۰ روز اینه که میگن بچه تا ۴۰ روز بهتره خیلی کسی سمتش نره چون بدنش هنوز آسیب پذیره به بیماری.قدیما سواد درست و حسابی نداشتن دیگه چسبوندن به چله انداختن و خرافات.کلا تا ۴۰ روز باید مراقب بچه باشی حتی استخون بندیش هم نرمه

برو بابا خوش باش

نری بهتره خونه مادرشوهرومامان عیب ندارن ولی جای دیگه چشمت میکنن

بچه من ایشالا ده روزش میشه جایی نمیبرمش

برو بابا الکی خودت و مجدود نکن کلی هم عیدی گیرش میاد

باجی گدمع آماندی اوشاعی نظرلر
گح ۴۰ گون هیش یره گدمیسن

من ک میرم انشاالله ک چیزی نمیشه

منم ب این موضوع فکر میکنم، برا همین دوست دارم زودتر دنیا بیاد ، پارسال ک ماه رمضون بود هیچ جا نرفتیم

همه جا برو، بعد نری خودت افسردگی میگیری، برو مهمونی بچتم بده دست یکی، خودت استراحت کن

هههی مامان من منو میکشه این کارو بکنم کلا ماها تا چهل روز غیر از دکتر اگر واجب نباشه جایی نمیریم

من که میشینم خونه ، ۴۰روز اول زندگی نوزاد حیاتی هست ، سیستم دفاعیشون هنوز کامل نشده اگه بچه مریض بشه خیلی سختش میشه

خونه پدر بزرگ و مادربزرگاش برو سعی کن جاهای دیگه نری منم فقط خونه پدر و مادرم میرم پدر شوهر و مادر شوهرمم مشهد نیستن دیگه جای نمیرم انشالله تا اون موقع بچه ام ۲۵روزشه اما جای نمیرم با اینکه خواهرم عید فطر تو رستوران مهمونی میگیره از الان بهش گفتم نمیام

عزیز دل انشالله به خوشی کوچولوت بغل بگیری

والله که تیپ برا خودت نینی بزن کیفش بکن چون این روزا بر نمیگرده من سر بچه اولم افتضاح بودم الان بیخیالم

اصلا میدونی چرا زمان قدیم میگفتن تا ۴۰روز بیرون نبر
چون قبلن خونه چوبی بود الان دیگ خونه ها اهن داره چیزی نمیشه همه جا ببر

ارع بابا ببر

خیلی کوچولو نبرش این ور اون ور خدای نکرده مریض میشه امسال بقیه بیان دیدن شما بعد چهل روز برو

منم موندم بچه منم تو عید چله داره عروسی هم داریم نمیدونم برم یانه

منکه بچم دو ماه و نیم میشه برا عید دوست دارم جایی نبرمش اگه ۲۰ روز بود که قطعا نمیبردم

منم میشینم خونه الان همه میخان بچه رو بوس بوس کنن من بدم میاد 😂😂

نرو بام بشین خونه.. اوشا نظرللر.. دیلر باخه ماشالله جیخاردیب اشیه

شما رو نمی‌دونم ما رسم دارم تا چهل روز بچه رو بیرون نمی بریم 😂

سوال های مرتبط

مامان بهار قشنگم مامان بهار قشنگم ۳ ماهگی