۱۶ پاسخ

دو هفته ولی فک کنم قراره بگه هفته ای یبار

دوهفته یبار

دوهفته یبار

2هفته یکبار عزیزم

هردوهفته

بخوام برا هر سونو ازمایش برم که فقط باید ویزیت بدم . خدا روشکر تو بارداری مشکل خاصی نداشتم و بارداری راحتی دارم حالا خودمو چش نزنم خوبه 😂😅

من سونو تشکیل قلب رفتم دیگه نرفتم تمام سونو ازمایش تو ایتا می‌فرستادم بهم جواب میداد الان ۳۴ هفته رفتم آزمایش تیرویید نوشت برام گفت دو هفته دیگه بیا امروزم بهداشت بودم صدا قلب برام گذاشت حرکاتش خوبه .

من از ۳۴ هفته گفته هر هفته باید برم هر بار هم سونو داپلر و وزن و اینا میگیره ۶ تومن هزینش میشه پدرم درومده

من اونموقع ها هر هفته میرفتم

سه هفته ی بار

دو هفته یکبار

خواهش میکنم عزیزم

قلب بچه رو چک می‌کنه ‌ مایع دورش و حرکتش اینا رو

یکماه

هفته ای یک بار عزیزم

دوهفته یه بار

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد