هم هفته های من چند هفته یکبار میرید پیش دکترتون؟

۷ پاسخ

هفته ای یکبار ب من گفته برم

تقریباً ماهی یک بار

از الان به بعد ب من گف ۱۰ روز ی بار

من همون ماهی یک بار البته این ماه گفته سی ام بیا ک وضعیتم و چک کنه و نامه بده

من ۲۹هفته که سونوی رشد بردم ، خودش گفته برو ۳۳ هفته بیا ،که برم آزمایش تیروئید بدم با سونوگرافی رشد باز برم کنارش

چهار هفته یک بار

من چهارشنبه قبلی رفتم سونو رشد نشونش دادم
دیگه نمیرم فعلا چون حرکتش حس میکنم و خوب
خدای نکرده اگه مشکلی بود میرم وگرنه لازم نیست دیگه تا دو سه هفته دیگه

سوال های مرتبط