ن هر وقت لازم باشه
مثلا ۲۴ فروردین رفتم ک برام ازمایش گلوکز نوشت بعد ۱۵ اردیبهشت رفتم منشی جوابشو نشون دکتر داد نوبته بعدیم ک خودم باید برم پیش دکتر ۳ خرداده
من هرسری میرم تاریخ مراجع بعدیو بهم میده سه هفته بعدش میشه که من باز یه هفته دیر تر میرم
برا من ک فعلا همون یک ماهی یه با ک سونو یاازمایش رو میبرم.سونو رشد ک بدم باز میرم بعدش دیگه نمیدونم کی نوبت بعدی بزنه برام
نه هرموقع سونو و آزمایش داده باشم میرم پیشش
اره عزیزم از ۳۶ به بعد هم هر هفته باید چک شد
من ماهی ی بار🙂
بله عزیزم عرفش همینه
نه من هرهفته میرم
من پرسنل بیمارستان هنوز مطب دکتر نرفتم😅هروقت دکتر بیمارستان میاد میرم دارو برام مینویسه سونو وازمایشامم نشونش میدم ولی فردا میرم سونو رشد تو هفته جدید حتما میرم مطبش زشته دیگه😅🫠🫡
نیاز نی عزیزم بری بهداشت هم کافیه خودشون اگ چیزی نیاز باشه مینویسن .. ضربان قلبشم چک میکنن.. من سه ماهه نرفتم موقع سونو رشد رفتم خودم ازاد ... دکتره سونو گفت سالمه مشکلی ندارع دیگ دکتر نرفتم ویزیت خیلی گرون سده از اونور این سخت گیریا فقط واسه جیب خودشونه وگرنه نیاز نی هر هفته سونو بدی
من از ۳۰ هفته ،هفته ای یک بار میرم
بله، تقریبا ۴تا ویزیت آخرمو دو هفته یبار رفتم (۱۵ فروردین، ۲۹ فروردین، ۱۲ اردیبهشت، ۲۶ اردیبهشت) ولی دیگه شده هفتگی که باید ۲ خرداد برم برای مراقبت 🥹
والابمن گفتن نیا تاوقت قبل زایمان،شماره اضطراری دادن بهم که اگه مشکلی باشه تماس بگیرم همین😕
سلام نه من ماهی یکبار میرم چخبره هر هفته😁
نه من ماهی یکبار چ خبره هرهفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.