۴ پاسخ

من دیروز رفتم سنو آنومالی گفت اول برج ۵ دوباره برم پیشش

فعلا ک ماهی یکبار میرم تا ان شالله دوباره نمیدونم

من اون تایم ی بار برا ازمایش یند رفتم بعد نتیجه رو بردم
پرسیدم کی بیام گف ۳۰ هفته سونو وزن نوشتم اونو انجام بده جوابشو بیار

ماهی یکبار از ۳۰ هفته ۲هفته ای یکبار

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری