هر موقع داور تموم شده میریم
تا حالا ماهی یه بار میرفتم از این ماه گفته سه هفته بعد بیا
هرماه
من اوایل خیلی زود به زود میرفتم
شاید هفته ای یه بار دوهفته یه بار 🫠
الان از ۲۶هفته نرفتم احساس میکنم دلم برای دکترم تنگ شده😅😅😅 هفته دیگه میخوام برم که سونو رشد هم انجام بده
تا ۳۰هفته ماهی ی بار
از ۳۰هفته ب بعد ۲هفته ی بار چک میشی چون نزدیک زایمانته
هرماه
۱۰ روز یه بار
ولی دفعه های قبل ماهی بار بود میرفتم
تا الان ک ماهی یبار بوده مگه اینکه میخواستم جواب ازمایش نشونش بدم
هریک ماه
من ک یکی ۲۷هفته ۵روز رفتم یکی گفت ۳۰هفته برم حالا دفعه بعدیو نمیدونم کی میگه برم
هر یک ماه
هر سه هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.