خانم هایی که هم هفته منید میرید پیش دکترتون چه سوالایی ازش میپرسید ؟

۵ پاسخ

طول سرویکسمو میپرسم ببینم نرماله یا نه
قرصامو میپرسم عوض میکنه یا خیر
سونوی جدید دادم اونو نشونش بدم
و اینکه تیروئید خیلی وقته ندادم میخوام بگم باید چک بشه بازم یا نمیخواد

قرصامو میگم تمدید کنه
اگه جاییم درد کنه یا مشکل دیگه ای باشه بهش میگم
بلاخره ماه به ماه باید چکاب بریم

من ماهی یبار میرم اگر مشکلی داشته باشم همونو میپرسم
اخرین بارم ۲۶ هفته رفتم ازمایش قند نوشت همین
معمولا برای ترش کردن و یبوست و مدل خوابیدن و رابطه و اینا میپرسم

من تو گوشیم مینویسم تا یادم نره
اگر دردی داشته باشم میپرسم
غذای خاصی بخام بخورم میپرسم ک مشکلی نداشته باشه
راجب انقباض میپرسم
راجب میزان فعالیت از این ب بعد
داروهامو میپرسم ببینم تغییر میده یا ن
ویزیت بعدیم خرداده احتمالا قبلش ی سنو بدم سر خود و برم قطعا راجب وزن و اینام میپرسم

قفل میکنه دهنم هیچی یادم نمیاد 😐

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری