۷ پاسخ

از اولشم هر دو هفته ی بار میرفتم

دکتر من که از اولش هم میگفت ماهی یه بار ، تازه من ماه ۶تا ۸ رو دوماه یه بار رفتم، وقتی مشکلی نداری چرا الکی باید بری، به من گفت اگر مشکلی داشتی زودتر بیا وگرنه همون ماهی یه بار!

از هفته ۳۰ به بعد دو هفته یباره

نه همون یک ماه چکاپ میشم

من ۲۸ رفتم منو فرستاد سونو سلامت و گفت هر دو هفته نوار قلب بگیر. رفتم بیمارستان برای نوار قلب گفتن دکترت الکی هزینه میتراشه از ۳۵ تا ۳۶ تازه باید نوار قلب گرفت. و دکترم گفت چون رود سونو سلامت دادی پس ۳۴ هفته یبار دیگم بگیر . چون روستا هستیم شهر رفتن و اینهمه هزینه تاکسی و ویزیت و .. هست بازم مراعاتمون و نمیکنن

معمولا دكتر از هفته سي به بعد ميگه هر دوهفته بيا اما بمن نگفت گفت برو بهداشت كنترل شو يكماه بعد بيا پيشم

من دوشنبه نوبت دارم ببینم چی میگه
فک نکنم همون ماهانه باشه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری