۵ پاسخ

به من گفت بستگی به خودت و بچه ت داره ممکنه دو تا سه هفته یکبار هم سونو برات بنویسم هم چکاپ بشی🤒

من از اول هشت ماهگی گفت دو هفته یه بار بیا

ماه اخر دو هفته یه بار

ماهی ی بار گفته بیا

ماهی یک بار اونم برای کنترل وزنو ضربان قلب

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی