بچه من ب مای بی بی حساسیت داد.مولفیکس میبستم
تا ۱۰روزم سایز۰بستم وزنشم خوب بود
من از سایز یک تا ۴ همون موقع ک ارزون بود از هرکدوم صدتایی گرفتم
من سایز یک و دو هرکدوم دوبسته بزرگ گرفتم فعلا مارک مایبیبی که بهترینشونه
ولی خواستی بگیری مارک مای بیبی و مولفیکس بهترین مارکای بازاره ولی من خودم ما بیبی پیشنهاد میدم
تجربم میگه پیش پیش نگیر چون ممکنه بچه بهش حساسیت بده بمونه رو دستت همش
بعد پوشکا تاریخ انقضا دارن
میزان مصرف هر سایز هم اصلا مشخص نیست
اصلا نگیر شایذ ب بچت نساخت اونوقت چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.