حالا بعد زایمان دولت کارتتو بصورت کالا برگ شارژ میکنن میتونی باهاش هر ماه یمقدار از پوشکشو بخری ...الان پول نقد و بزار کلی خرج داره بچه
مای بی بی و تابحال ندیدم کسی ازش شاکی شه اما مولفیکس نارضایتی داشته حالا زیادم نگیر بمونه رو دستت اگرم بهش نساخت کم بگیر که ببری عوض کنن....بعد اینکه سایز ۱ مولفیکس با سایز صفر مای بی بی برابر ..اگر بازم اصرار بر خرید مولفیکس گرفتی دیگه یک نگیر سایز دو بگیر نکنه کوچیک شه
سایز ۳ و ۴ و ۵ خیلی استفاده میشه خیلی بخر.
سایز یک و دو کمتر بخر
من زن داداشم میگفت
صفر نگیر
سایز 1 یه بسته بزرگ فک کنم 60 تایی گفت خریدم کافی بوده سایز دو هم فعلا یه بسته بزرگ
من ۱ بسته سایز ۰ گرفتم مای بی بی
۳ بسته سایز ۱
۲ تا ۲
۲ تا ۳
اونا رو مولفیکس گرفتم
بزار به موقع بگیر
ماشاءالله من هنوز لباس بچه امو نگرفتم شما به فکر پوشک بچه بودین
از هر سایز فعلا یدونه بگیر ممکن حساسیت داشته باشه ولی سایز صفر و زمانی بگیر ک دیدی نینی بدنیا اومد و ریز بود بخر الان نخر چون ممکن بچه درشت باشه خیلی استفاده نشه
خواهر شوهرم میگفت سیسمونی زیاد نخر تا میتونی پوشک بخر بهترین خریدت همین خرید پوشکه🤣
منم خریدم ازهرسایزچندتاخریدم
من خودم مارک مای بی بی گرفتم مولفیکس زود نم میده
سایز صفر یک بسته گرفتم
سایز یک ۴ بسته احتیاجه من خودم فعلا ۲بسته خردم(۴۲عددی)
سایز دو ۴ بسته فعلا۲بسته خریدم (۴۲عددی)
سایز سه هم ۴ بسته (۱۴ عددی)
سایز ۱ زیاد استفاده میشه بچه که بدنیا میاد اولا خیلی دستشویی میکنه سایز۱ زیاد بگیر
منم میخواستم بگیرم تعداد بالا ولی دیدم فایده نداره. میگیری بعد میبینی بچه پاش حساسیت داره به پوشکه، اذیت میشه... مجبوری عوض کنی. واسه همین میگن زیاد نگیری چون شاید پاش حساسیت نشون داد، مجبوری عوض کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.