مامانا ازمایش قندمو ببنید خوبه دکترم تا بعد تعطیلات دیگه نیست

تصویر
۳ پاسخ

قند خوبه ، تیرویید داری باید دارو‌بخوری ، بنظرم یکم عفونت اداری داری و یه مقدارم کم خونی

تیروئیدت یکم کم کاره

عالیه نرمال

سوال های مرتبط

مامان نِـلا🌻 مامان نِـلا🌻 روزهای ابتدایی تولد