تروخدا راهکاری برای تب و لرز بعد زایمان بگید

۳ پاسخ

هر روز چند لیوان آب سیب بخور

شاید شیر تو سینت مونده

منم داشتم خیلی بعد بود ولی گذشت
حتی کار کن به سرمم کشید البته من عفونت ادراری هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان ❤️قلبای من❤️ مامان ❤️قلبای من❤️ ۱۲ ماهگی