کسی تب و لرز کرده بعد زایمان علتش میدونه چیه

۷ پاسخ

شیر تو سینه مونذه خالی کن .التهاب داده به سینت نگاه کن اگه درد داره اون قسمت درد قرمز باشه باید انتی بیوتیک بخوری

سینه هات تند تند خالی کن از شیر

من بعدسزارین فقط لرز داشتم ولی تب نه....

منم خاخرشوهرم زایمان کرده بود تب لرز داشت فکر کنم از شیر باشه

منم بعد سزارین چند روز گذشت تب لرز گرفتم ۲ساعت بود تموم شد

همه میکنن بعد سزارین

تب شیره میگن منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی