۹ پاسخ

منم بچه دومم تا ۱۰روز لرز داشتم ابن دفعه هم تو اتاق عمل و ریکاوری لرز داشتم بعدش خداروشکر نداشتم ولی فک کنم عادیه بخاطر ضعیفی بدن

اگر از عفونت نباشه احتمالا از سینت داره شیر مبکنه

ضعف بدنه خب خون رفته ازت

عزیزم بخاطر شیره سینت رگ میکنه پر میشه باعث تب و لرز میشه از قدیمم میگن سینه که بخواد رگ کنه تب و لرز میکنه زن

منم اینجوری ام ۲۴ روزه زایمان کردم طبیعی،نزدیکای صبح تو خواب لرز میگیرم عرق سرد میکنم بیدارکه میشم لباسم کلا خیسه آب میشه نمیدونم از چیه😮‍💨

دلیلشو نمیدونم ولی منم اینجوری بودمدو شب ک با لرز از خواب پریدم
الانم بعد ۵۰ روز از سزارینم همش سردمه

عفونت احتمالا

منم اینطور بودم هنوزم گاهی اینحور میشم اخرشبا

منم اینطوری بودم

سوال های مرتبط