منم روز تولد ۲۷ سالگیم سه تار موی سفید دیدم خیلی غصه خوردم
شما چقدر زیبایی هزار ماشالله
حقمون خیلی چیزا نبود و شد
حقمون خیلی چیزا هست و نیست نیست و شدن آرزووووو
مثلا داشتن یه ماشین ک باش بریم تا یه استان ذیگه وبرگردیم و نترسیم که باد میبرمون😭😭😭
با موی سفیدم قشنگی
من از ۱۹ سالگی موی سفید داشتم البته ارثیه
من که جلوی و داخل موهام کلا سفیده
منم ۲۹ سالمه باورم نمیشه ۳۰ ساله میشم همیشه فک میکردم ۳۰ سال خیلی زیاده زندگیییی کردیم
منم از پاییز تا الان بالای ۳۰ تا مو سفید در اوردم
منم الان۲۸سالمه امسال ۶ تار از موهام سفید شده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.