من شنیدم سیدرال خیلی خوبه
فرقشون تو اینه ک دوز قرمز از آبی کمترع ...قرمزو باید دو سی سی بدی. یا بچه ای ک آهنش خوبه و دوز کم نیازشه ...آبی دوزش بهتره بالاترع و یه سی سی باید بدی آبی بهتره
لیپو قرمز عالیه هم طعمش هم اهنش کافیه
سیدرال میدم راضیم برا دوتاشون همین مارک استفاده کردم
سیدرال
سیدرال بهتره ایتالیایی هست ایران بسته بندی میشه
لیپوزوفر فروت آبی خیلی خوشمزس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.