من بعد سرکلاژمرتب شیاف میذارم ،شیاف میذاری امپول هم داده؟
برای سرکلاژ میدن. اصولا بعد سرکلاژ میدن تا یه مدت
آره منم میزنم هفته ای یکی
سرکلاژم
سرویکسم ۲۳ هست
من مرتب میزنم هفتگی
ک زودرس نشم
منم بهم داده چون درد داشتم
معمولا تو این هفته بخاطر انقباض و درد میدن
برای جلو گیری از سقط و زایمان زود رس هست
اگه خون ریزی لکه بینی یا یا دردایه بدی داشته باشی برات تجویز میشه
طول سرویکستون چند بوده ؟
جلو گیری از سقط مگه لکه بینی داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.