اره عزیزم منم بتام پایین بود چند روز بعد ازمایش دادم اومد بالا
من بعد۱۲روز بتا۲۰۰بود نترس بابا هنوز ۴روزه
عزیزم نگران نباش من ۱۰ روز بعد تاخیر پریود بتام ۱۰۰ بود به منم گفتن خارج از رحمه ولی نبود
توکل ب خدا
بتای من ۶۷ بود نگران نباش
چند روز بعد تاخیر پریودیت آزمایش دادی؟؟؟؟
من سری اول نه بود 😑
عزیزم نگران نباش منم مثل شما بودم بتام پایین بود گفتن حتما خارج از رحمه گفتن دو روز دیگه باز تکرار کن بتا رفت بالا 😀
شاید زود آزمایش دادی
من سر هر دو بارداریم بتام ۱۰۰بود بد به دلت راه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.