خانوما ميشه بگيد سونوم خوبه يا نه

تصویر
۳ پاسخ

همچیز خوب و عالی شکر خدا و تا هفته های بالاتر قطعا وزنش هم بالاتر میره 💐🥳 نگران چیزی نباش و غذاهای پر پروتئین و مغزیجات و کله پاچه هم به بچه وزن خوبی میده

فقط وزنش کم یکم البته اگر تا ۳۹ هم بمونه حدود ۳ کیلو تا ۳۲۰۰ میشه اگر هفته ای ۳۰۰ اضافه کنه

بنظر طبیعی میاد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان آیهان جان مامان آیهان جان ۴ ماهگی