۵ پاسخ

آره برای منم همش خودشو سفت میکنه یه گوشه

اره بیشتر بالا سمت چپ میاد سفت میکنه خودش ک نفسم میگیره

ارهه ماله منم همینجوری بود به دکترت بگو یکوقت انقباض نباشه

اره واسه منم همینه

اره منم همینم دنده هام داره میشکنه دیگ🥲

سوال های مرتبط