شرایط منم مثل شماست
با دستگاه از ۱۶ شد ۶ سه روز بعدش دوباره ۱۱ بود
دو روز پیش بردمش متخصص گفت تا یک ماه عادیه اگه خوب نشد بعدش ازمایش میگیرن
آره عزیزم منم دوبار دستگاه گذاشتم باز بالا رفت،ببر دکتر آزمایش خون و ادار میگیرن ببین مشکل از چیه، شاید از شیر خودت باشه ک شیر خشک بدی خوب میشه نگران نباش، مجدد هم میتونی شیر خودتو بدی
دستگاه کرایه کن عزیزم توی خونه بزارش تو دستگاه خیالتم راحت تره . بعدم اصلا نترس هیچیش نمیشه بچه زود خوب میشه
اره دختر من زردیش۹بود روزبعدبردم۱۳بود دوروزگذاشتم دستگاه اومد پایین دوروزبعد بازرفت بالا ده دیگه نگذاشتم فعلا دستگاه🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.