گاهی عطسه میکنم
چون محکم عطسه میکنم
یکم ترشح شیری ازم میاد
نگران شدم

۳ پاسخ

منم عطسه میکنم فصل بهار بیشترم میشه کم کم موقع عطسه زیر دلتو بگیر

بچه دورش آبه چیزی نمیشه با عطسه

خب اروم عطسه کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری