با دو دست زیر شکمتو نگه دار موقع عطسه کردن
منم حساسیت فصلی دارم عطسه های بدی میکنم ولی سرویکسم خوب بود دهانه رحمت نرم نباشه چیزی نمیشه
برا طول سرویکس خطر داره
نمیدونم منم دقیقا سوالم همینه دو باره سرما میخورم تو بارداری خیلی یده عطسه
منم از اول بارداری خیلی عطسه های بلند میکنم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.