مادرا من حساسبت فصلی دارم خیلی عطسه میکنم ،ضرر داره؟

۵ پاسخ

منم حساسیت دارم🤧

منم دارم خیلی هم اذیت میشم 🙁

منم همین طوریم

نه عزیزم فقط برای اینکه شکمت درد نگیره دستتو بذار زیر شکمت و عطسه کن من چندین ماهه گیرم🫠🫠🫠

چه عجیب باز من از زمان بارداریم کلا حساسیتم قطع شد ، الان تازه دارم نفس میکشم ، خیلی الرژیم شدید بود قبلا

سوال های مرتبط