۷ پاسخ

یا هفتت بالاس یا دوقلو داری
منم بتام ۵۰ هزار بود ۲ ماهه باردار بودم

دکترم فک کنم براهمین میگه کیسه داخله رحمه ولی بچه ای نیست

خارج رحمیه ؟

نه پج هفته هستم .کیسه بارداری هم یه دونه بوده
دکتر میگه باید کورتاژ کنم

حتما دوقلو داری

چندهفتته؟

خیلی بالاس که

سوال های مرتبط

مامان حسنین مامان حسنین هفته سی‌وپنجم بارداری