یا هفتت بالاس یا دوقلو داری
منم بتام ۵۰ هزار بود ۲ ماهه باردار بودم
دکترم فک کنم براهمین میگه کیسه داخله رحمه ولی بچه ای نیست
خارج رحمیه ؟
نه پج هفته هستم .کیسه بارداری هم یه دونه بوده
دکتر میگه باید کورتاژ کنم
حتما دوقلو داری
چندهفتته؟
خیلی بالاس که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.