چرا هیچکس جواب نمیده مثل قبل 🫤🫣



#بارداری#فرزندپروری

تصویر
۷ پاسخ

اره دقیقا🥲

برا من۱۳بود گفت نرماله

چون دیگه پیاما بالا نمیان

چقدر هزینه سونگرافی جنین دادی؟

سعی کن بیشتر اب بخوری

برای من 15زده ، منم نمیدونم خوبه یا نه
اصلا باید چند باشه؟

خوبه بالای ده نرماله

سوال های مرتبط

مامان دردونه🧚‍♀️ مامان دردونه🧚‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری