۲۰ پاسخ

ترقه بلو با چاشنی بمب و نارنجک 😵‍💫😵‍💫

ما رسم داریم چهارشنبه سوری هرسال برنج و ماهی شور (غذای مخصوص اردبیل )
درست میکنیم

ماکارونی

خوردیم دیگه ، کوبیده مرغ

ما خونه مادرشوهر بودیم کوفته بود

تن ماهی با خوراک لوبیا و برنج😄

بادمجون عکس بزارم میگم‌نکنه هوس کنن بادادا

هنوز آماده نیست زرشک پلو با مرغ

پسرم سوپ خورد داره میخوابه
خودمونم شام نمیخوریم
شیر و خرما میخوریم شبا

آماده نشده سمبوسه داریم

زرشک پلو با مرغ

امشب حسش نی بیرونن بودم
میخام پنیر خیارگوجه باسبزی بهشون بدم

من ماهی شکم پر سبزی پلو با کوکو گردو 😋😋غذای ما شمالی ها

هیچی پلو

ته چین

هنوز آماده نشده چلو مرغ درست کردم😋😋

جوجه.

مرغ پخته نشده هنوز برنجمم نزاشتم هنوز

قیمه

اماده نشدههه زرشک پلو با مرغ

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی