۶ پاسخ

یک روزدرمیون ۵سیسی

روزی 3 سیسی بعد ناهار

من روزی ی دونه قرصشو میدم
دکتر گفت قرص بده

من از یکسال و نیمی دادم۶ ماه اونموقع ۳ سیسی میدادم

امگا ۳ برای پی خوبه؟؟ من نمیدم اینجا میبینم خیلیا میدن

یادم نمیاد فک کنم یه قطره چکون ۵ سیسی میدادم

سوال های مرتبط