خانما طبیعی یا سزارین اختیاری

۲۵ پاسخ

صددرصد سزارین

سزارین اختیاری

سزارین اختیاری
درد طبیعی فراتر از حد تصوره

فقط سزارین، اگه فقط یدونه بچه میخای😵‍💫دومی‌یکم سخت تر میشه

صدر صد سزارین اختیاری

هردو عوارض دارن، هیچکدومم راحت نیست
من طبیعی بودم بخیه ام زیاد خوردم، ولی اگه ماما خصوصی میگرفتم اصلا سخت نبود، برای من دردش زیاد نبود

طبیعی اختیاری

من سزارین انجام دادم هنوزم درد دارم

سزارین اختیاری
چون اصلا تحمل درد طبیعی رو ندارم

سزارین

سزارین نظرخودمه دومی هم ازاولی خیلی خیلی راحتربود

من بخاطر لگنم مجبورا سز شدم و راضی بودم خیلی

منکه نمیدونم هردورو تجربه نکردم فقط ۳سال پیش سقط داشتم با امپول فشار بود

برو سزارین من طبیعی بودم شد وحشت برام🥹🥹

طبیعی درد زیاد داری ولی بخدا بعدش راحتی

ضدرصد سززز

من اولی طبیعی بود بشدت تجربه بدی بود اینسری سز اختیار انتخابمه

سزارین اختیاری

سزارین

سزارین

من سزادین اختیاری بودم با اینکه درد داشتم هنوزم اوکی نشدم بازم میگی سزارین

من سزارین چون میترسم از طبیعی

من طبیعی خییییلی اذیت شدم واقعا سخت بود الان میگم کاش میرفتم سزارین

تجربه ای ندارم ولی فکر میکنم طبیعی بهتر باشه

من سزارین اختیاری شدم 🥲الان از درد دارم میمیرم
فک میکردم آسونه ولی خیلی غیرقابل تحمله .البته من تحمل دردو ندارم کم‌طاقتم اون بستگی ب بدن هرکی داره

سوال های مرتبط