۹ پاسخ

الان تو سوپ
بعدا با برنج کته باهم میپزم میدم
بعد شم کوکوی کدو

تو سوپ ریختم که مهرسام خیلی بدش اومد پوره هم لب نزد نمیدم

تو سوپ

تو سوپ

ابپز يا بخارپز كن
ميتوني با هويچ قاطي كني بهش بدي

ميتوني هم توو سوپش بريزي

من میخواسم بدم مادرشوهرم نذاشت گف نهههه سرررده ماها میخوریم غش میکنم چ برسه ب بچه.🤔

توی سوپش میریزم

تو سوپ میریزم تو دمپخت هم خوبه

پوره
و
داخل سوپ

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان نیروانا🐣 مامان نیروانا🐣 ۱۷ ماهگی