واکسن چهارماهگی بدع؟یا نه؟

۶ پاسخ

نه، برای ما که اصلا سخت نبود
نگران نباش

پسر منکه هیچی نفهمید خداروشکر اصلا اذیت نشد

پسرم تب نکرد ولی پاش خیلی درد میکرد همش گریه میکرد و دل‌پیچه هم داشت

دخترم اصلا اذیت نشد و اصلا هم تب نکرد

پسر من که اصلاااا اذیت نشد

دختر من خیلی تبش شدید بود
ببین اگه قطره دادی زودتر از ۴ ساعت تب کرد هر ۳ ساعت بده تا روز اول بگذره

سوال های مرتبط