۱۰ پاسخ

گرسنشونه فکر کنم

وای منم ده تا بلدرچین دارم نصف شب خودشونو میزدن به کارتن.اعصاب نذاشته برمون

گشنه ان
منم دارم وقتی سیر باشن ساکتن

از دوران بچگی یادمه داشتم همینطوری یه سره جیک جیک میکردن.به خاطر همون واسه پسرم نمیگیرم

من که نخریدم .راحت اسوده .سه تا ماهی گرفتم

عزیزم تا وقتی یه کم بزرگ بشن همینن باید تحمل کنید حالا ک خریدید

منم دو هفته پیش دوتا جوجه برا دخترم گرفتم ی هفته زنده بودن بعد مردن.اونا هم ی سره جیک میزدن خیلی رو مخ بودن

منم ی اردک گرفتم غلط کردم والا

منم دوتا داشت پسرم مردن😢😢
وقتی میخوابیدیم خونه کامل تاریک میشد اونام میخوابیدن
جای تاریک بزارشون

شاید گشنشه

سوال های مرتبط