معدم ترش کرده.این معده هم دیونه کرده مارو😓

۳ پاسخ

دکترم بهم گفت فاموتیدین چهل مشکلی نداره میتونی بخوری

قرص الومینیوم جی بخور جویدنیه
من همینو میخورم بهتر میشم

منم معده درد دارم دکترم برام فاموتیدین نوشته

سوال های مرتبط

مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری