گلوم شدیدا ترش کرده معدم اسیدیه چکار کنم خوب شم؟

۴ پاسخ

سیب زمینی خام بخور یه تیکه

وقتی دراز میکشی شبا دوتا بالش زیر سرت بذار که اسید معدت بیشتر نیاد تو گلوت

چای زنجبیل میگن‌خوبه با پونه ولی من کلا همینجوریم ترش میکنم به دکترم‌گفتم‌گفت اسیدمعده ات بالاست

چند تا دونه بادام زمینی بخور آب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری