۶ پاسخ

فاموتیدین

یه کم دوغ بدون گاز بخور آروم میکنه منم همش اینطوریم

عزیزم اسید معدت میزنه بالا دهنت تلخ میشه
کامل دراز نکش اگر میخوای بخوابی ام زاویه دار بخواب تا کم کم آروم شه

منو بخولی خوب میچی😊😊😊

اسید معدت بلند شده

سعی کن دراز نکشی یه حالت زاویه دار بخواب چندتا بالشت بذار زیر سرت و کمرت نیمه نشسته باشی
امتحان نکردم ولی شنیدم ماست واسه ترش کردن خوبه

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی