بچه ها کی با اوو بوست باردار شده؟قرص خوبیه؟

۲ پاسخ

من اووبوست خوردم
آندومتریوزم بدتر شد
واسه من که قرص خوبی نبود

اووبوست مث اووژن
من اووژن خوردم با اولین اقدام باردار شدم
البته فقط اووژن نبود چیزای دیگه ایم بود ولی خب این بیشتر شبیه قرصیه ک شما میخای

سوال های مرتبط

مامان فندوق🫧💌 مامان فندوق🫧💌 قصد بارداری
نفس
زن ممد😂 نفس زن ممد😂 قصد بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری