۲۷ پاسخ

خوشم میاد اصالت رو حفظ کردی ومیکنی احسنت👍

متنفرم از اونی که دیس لایک زد
بدبخت اصالتشو حفظ کرده🤦‍♀️
خیلی خشگله مبارکه 🥹🌹

خیلی گوگولی میشه دهتر بچه های کوچیک با لباس بلوچی
واسه پسرم گرفتیم بخاطر یقه اش بدش میاذ نمیذاره تنش

وای چه نازه ماشالله ❤️🥰

ای خودا دلم میخواد بوسش کنم😋😁

چه لباس قشنگی

مبارک
چه اصیل

براش لاک قرمز بزن
موهاشم مرتب کن😘جیگر هست جیگر تر میشه

وای چه ناز ماشاءالله چشم بد و حسود ازش بدور
خیلی دلم میخواد یه دست اینجور لباسی برای دخترم بخرم مختص مهمونی تنش کنم پز بدم🤗😂همش پز بدم

خودااا چقدر نازه ❤️🧿

مبارکش باشه فک کنم گرونم هست

اوخوداااا چقدر نازی خاله 😘

خیلی قشنگن خودت دوختی

چقد قشنگه من تازه عید براش دو دست بلوچی دوختم تا الان بلوچی نپوشیده

خیلی قشنگه مبارکش باشه

مادررررررر😍😍😍😍😍 ماشالله😍😍 چقدر دوسش دارم 😍😍

اینا محلی کدوم منطقس

اوخدا چه نمک شده

چ قشنگه

ای جان مبارکش باشه

واااای چه خوشگله کاش اینجا داشت برادخترم می‌گرفتم

عزیزم بخوام از اینا بدوزیم هزینش چقدمیشه با پارچه

چه قشنگ عزیزم قیمت این لباس الان چندشده

واااایییی ننههههه😘❤️

به به
ماشا الله چه دخملی چه لباس قشنگی😍

نازنازی😘

ای جاااانمممم مبارکش باشه چ نازه

سوال های مرتبط

مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی