۶ پاسخ

ای جونم خیلی قشنگه
مثل همین کفشا ولی لبوبو نیست برا دخترم خریدم تازگی
صورتی هم هست

گشنگن...مبااارک

مبارکش باشه
اونجا هوا سرد نیست؟

چقد نازه ای کاش کفشش ونس سفید بود دیگه عالی میشد

خداییش بین این همه دورس شلوار لی این خیلی بدلم نشست مبارکش باشه

مبارکش باشه خیلی خوشگله😍

سوال های مرتبط

مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی